    From: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma Kruk
    Date: Tue, 13 Jul 2004 08:20:23 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@217.96.3.178

    Witam,

    Ja też już pisałem o sprawie z Wizją/ Cyfrą i Krukiem,
    Teraz drugi przysłali mi , (oczywiści zwykłym liste) pismo
    , w którym napisali , że mają potwierdzenie z poczty polskiej (he, he)
    , że otrzymałem ten pierwszy list i teraz przysłali mi częściowow wypełniony
    pozew do sądu.....
    Nie wiem, jak zareagować, ale po prostu już mnie to denerwuje.
    Nie dość że sprawa dotyczy rzekomo zaległego abonamentu z VII 2000 r. to
    jeszcze bezszczelnie przysyłają pozew.

    Co wy na to?

    Pozdrawiam,

    Paweł
    P.S.
    Czy możliwa jest w takim układzie sprawa bez mojego udziału - i czy w ogóle
    w takim trybie (zwykłe listy z pogróżkami) może to stanowić podstawę do
    wszczęcia postępowania?