    From: kuba <S...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma Kruk
    Date: Sat, 10 Jul 2004 17:06:45 +0200
    Sender: k...@k...onet.pl@pb92.bedzin.sdi.tpnet.pl

    " sg" dnia sob 10. lipca 2004 15:36 zapodal (a) na pl.soc.prawo taki
    tekst :

    > Przepraszam za zbytnią ogólnikowość.Chodzi o zaległy abonament za 30 zł
    > oraz za brak karty kodowej ,która została wyceniona na 300 zł.Oczywiście
    > firma Kruk dokłada swoje koszty.Kartę chciałem oddać po znalezieniu ale
    > powiedziano mi,że tylko kasa ma być.Z tym nie chcę się zgodzić.Sprawy
    > jeszcze nie było i wyroku nie mam tylko nęka mnie firma Kruk oraz dziwadło
    > Cyfra plus pismami.Umowe zawierałem jescze z byłą firmą Wizja TV w roku
    > 2000.

    Polecam grupe pl.rec.telewizja.
    Sprawa walkowana firma kruk osmieszona.Co kilka miesiecy wysyla strachy na
    lachy zwyklymi listami.Z tego co wyczytalem na grupie nikomu jeszcze sprawy
    nie zalozyla.A zwykle listy do podttarcia nawet sie nie nadaja.
    Burdel maja w swoich danych,sami nie wiedza komu i co wysylaja i kaza
    placic.
    A i tak sprawa pewnie przedawniona.

    --
    Linux MDK 10.0 , Freesco - RuLeZ ;)