  • Data: 2017-10-31 02:41:37
    Temat: Re: Finansowanie TV kosztem emerytów i rencistów
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-31 o 01:52, Marcin Debowski pisze:
    > [..]
    > Tak tylko na marginesie, rozpowszechniasz cały, długi tekst
    > autorstwa PAP, które to PAP jest zdaje się tez obecnie w okolicach
    > Dobrej Zmianny. Wiesz, że za takie rozpowszechnianie może grozić
    > nawet odpowiedzialność karna?
    >
    > Weź na drugi raz poszatkuj to to na mniejsze kawałki i poprzeplataj
    > swoimi komentarzami, bo trochę MZ ryzykujesz.

    Nie zauważyłam informacji, że nie można robić ściągi. Przedtem zawsze
    podawalam tylko linki to inni oburzali się, że powinnam wkleić treść, a
    przecież w linku jest napisane o co chodzi. Poza tym ludzie mają
    internet i większość nie potrafi wejść po linku na stronę, żeby sobie
    przeczytać. Poza tym teraz internetu tak nie trzeba oszczędzać jak
    kiedyś - kiedy były modemy.

    --
    animka