  • Data: 2017-10-31 17:17:01
    Temat: Re: Finansowanie TV kosztem emerytów i rencistów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup
> [...]
    et>, oburzyła
    > [....]

    >Moim zdaniem to są dwie różne sprawy:
    >1- Dotacja dla KRRiT
    >2- Obcięcie dotacji dla ZUS i KRUS
    >Łączenie ich to zwykła manipulacja polityczna jak np. mam niecały
    >kubek

    I tak, i nie - z jednej strony masz racje - nie trzeba laczyc, budzet
    to jeden wielki garnek, sa wplywy razem i wydatki razem.

    Z drugiej - jak sie planuje dotacje, to w naszym napietym budzecie
    trzeba cos zmniejszyc. Albo sie bardziej zapozyczac.

    Przy czym ... nie bardzo rozumiem skad to zmniejszenie.
    Chca emerytury obciac ? To sie nie da.
    Chca zmniejszych koszta funkcjonowania ZUS ? To chwalebne, ale tylko
    do pewnego stopnia.
    Przy czym 4 mld sie tak raczej nie zaoszczedzi.
    Bo ze PSL bedzie przeciw wszelkim cieciom w KRUS to jasne :-)

    Chyba ze ... teraz zapisali zmniejszenie, bedzie niski deficyt, a we
    wrzesniu sie drobna poprawke wprowadzi, bo zus potrzebuje wiecej niz
    zakladano.
    A Kurski swoje dostanie :-)

    J.