  • Data: 2017-10-31 08:12:16
    Temat: Re: Finansowanie TV kosztem emerytów i rencistów
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:59f75bca$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...
    > Poseł PSL Mieczysław Kasprzak wyraził w środę oburzenie projektowanymi
    > przez rząd zmianami w budżecie na 2017 r., które przewidują m.in.
    > zwiększenie finansowania TVP. Zdaniem polityka Stronnictwa, odbędzie się
    > to kosztem polskich emerytów i rencistów.
    >
    > Rząd przyjął we wtorek projekt nowelizacji budżetu
    > <http://tematy.finanse.gazetaprawna.pl/tematy/b/budz
    et> na 2017 r. oraz
    > ustawy okołobudżetowej. Przewiduje on m.in. przekazanie przez ministra
    > <http://www.dziennik.pl/tagi/minister> kultury i dziedzictwa narodowego
    > Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, rekompensaty w wysokości 980 mln
    > zł za utracone w latach 2010-2017 wpływy z opłat abonamentowych z tytułu
    > zwolnień ustawowych. "Środki te zostaną przeznaczone przez KRRiT
    > publicznej radiofonii i telewizji na realizację zadań misji publicznej - w
    > wysokości nieprzekraczającej wydatków poniesionych na jej wykonywanie" -
> [...]
    et>, oburzyła
    > ludowców. Poseł Stronnictwa Mieczysław Kasprzak zwrócił na środowej
    > konferencji prasowej uwagę, że w projekcie nowelizacji ustawy budżetowej
    > na 2017 r., przewidziano jednocześnie zmniejszenie - o kwotę ponad 4 mld
    > złotych - wydatków bieżących na Zakład Ubezpieczeń Społecznych i o 500 mln
    > złotych dotacji dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS).
    > [....]

    Moim zdaniem to są dwie różne sprawy:
    1- Dotacja dla KRRiT
    2- Obcięcie dotacji dla ZUS i KRUS
    Łączenie ich to zwykła manipulacja polityczna jak np. mam niecały kubek
    herbaty, a MPK podniosło cenę biletów za tramwaje, dlatego należy obniżyć
    kontrakty i płace aktorom i piosenkarzom.