  • Data: 2024-03-30 15:41:31
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja to żadnej :-) Już Ci pisałem, że jest do tego darmowy programik :-)

    A skoro nie ty wyliczasz sumę kontrolną, tylko programik to ograniczenia
    trasferu dla pamięci masowych przestają obowiązywać. Pisz dalej:P

    > Możesz sobie wsteczna inżynierię przeprowadzić i sprawdzić.

    Ale tu nie ma czego sprawdzać. Po prostu to nie ma prawa działać tak jak
    opisałeś i tyle.

    > Po prostu
    > nie chce mi się.

    Oczywiście że ci się nie chce. Jakby się chciało to byś prawa fizyki
    zmienił ale ci się nie chce:P

    > Przeanalizuj sobie "krynico mądrości", co się tam wpisuje :-)

    Niby gdzie się wpisuje?

    > Sam bym
    > zajrzał, ale po prostu dla Ciebie mi się nie chce.

    Oczywiście że ci się nie chce. Musiałbyś się przyznać że walnąłeś babola.

    > Poprzestanę na tym,
    > ze nigdzie nie pisałem o MD5

    Tylko o sumach kontrolnych plików. Przypomnij jak się konkretnie te sumy
    nazywały?

    > i to głownie z tego powodu, że po prostu
    > nie pamiętam.

    Oczywiście że nie pamiętasz, bo zmyśliłeś to na poczekaniu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!