  • Data: 2006-01-15 21:32:57
    Temat: Re: Fałszywe dane w Krajowym Rejestrze Sądowym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam [###t...@g...pl.###] napisał:

    > Mojemu wspólnikowi, który przyjął moją rezygnację.
    > Do momentu złożenia przeze mnie rezygnacji i przyjęcia rezygnacji
    przez
    > wspólnika był zarząd dwuosobowy, po złożeniu mojej rezygnacji i
    przyjęciu
    > jej przez wspólnika pozostał zarząd jednoosobowy. Przecież nie muasi
    być
    > zarząd dwuosobowy.

    A jaki jest w krs-ie?

    > Skoro ja złożyłem rezygnację z funkcji członka zarzdu i moja
    rezygnacja
    > została przyjęta, to nie miałem już kompetencji aby kogokolwiek
    mianować.
    > Natomiast wydaje mi się że składając rezygnację, która została
    przyjęta
    > nie musiałem wyznaczać swojego następcy.

    Oczywiście, że nie musiałeś wyznaczać zastępcy, ale pełniłeś funkcję
    członka zarządu do czasu jego mianowania.

    > Urząd Skarbowy może i tak, ale czy również sąd ma rację utrzymując w
    > Krajowym Rejestrze Sądowym fałszywe dane, chociażby dotyczące
    miejsca
    > zamieszkania mojego wspólnika, skoro został oficjalnie poinformowany
    > przez Centralne Biuro Adresowe że mój wspólnik jest osobą bezdomną,
    bez
    > stałego miejsca zameldowania ?

    A na jakiej podstawie sąd ma to zmienić? Przecież każdy może się
    zapoznać z aktami i z łatwością się dowiedzieć jaka jest prawda.

    > Dzięki za radę, dokładnie tak postąpię przy niekorzystnej dla mnie
    decyzji
    > Dyrektora Izby Skarbowej. Czy wtedy nie będzie za późno i powinienem
    > zrobić to teraz ?

    Ja bym to zrobił już teraz.

    > Natomiast z rozwiązaniem spółki dzisiaj nie byłoby większych
    problemów,
    > tylko obawiam się że to mi w zasadzie nic nie da, bo rozwiązanie
    może
    > nastąpić z dniem jej rozwiązania, a ja nie wiem co ten człowiek
    > narozrabiał w imieniu spółki przez te 15 lat i nie chcę za to
    ponosić
    > odpowiedzialności.

    Na jakiej podstawie sądzisz, że robił to w ramach spółki, a nie
    jedynie wykorzystując dokumenty spółki w celu samodzielnego działania?