  • Data: 2007-02-05 19:16:10
    Temat: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > .. Napisała osoba chwaląca się tym, ze sama usunęła dokument z akt.

    Nie usunęłam ___żadnego___ dokumentu z akt.
    O nieprawidłowościach w aktach zgłaszałam do różnych urzędów od około połowy
    2004 roku.
    Dokument za którego posiadanie mnie aresztowano był decyzją sędziego
    przeznaczoną dla mnie, więc był mój.
    (?! własciwie nie wiem za co mnie aresztowano - ja niczgo z akt nie usunęłam,
    bo to nie było nigdy w aktach- to był wniosek o skserowanie tych stron z akt,
    których nie dostałam - wniosek z odmownym podpisem sędziego)