  • Data: 2007-02-07 00:46:17
    Temat: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Od: " jb" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli, prokuratorku, jeszcze nie wiesz to chciałbym Ci uzmysłowić, że
    > wymiar sprawiedliwości jest po to by pracować na rzecz społeczeństwa. A
    > pieniacze tylko uwypuklają wady systemu, nie tworzą ich!

    Oczywiście. Sądy są dla pieniaczy, szpitale dla hipochondryków, a fora
    internetowe dla idiotów.

    > Czy ci ludzie nie mieli do tego prawa?

    Mieli. Ale moze lepiej byłoby dla wszystkich, żeby nie mieli? Oni procesowali
    się tez a twoje pieniądze (jesli raczysz płacić podatki w tym kraju).

    > Czy system dobrze funkcjonuje jeśli sąd potrzebował aż 7?

    System w tym akurat przypadku był w porządku, to strony zarzucały sąd setkami
    (dosłownie) pism...

    > Korzystasz z jakiegoś szklanego oprzyrządowania czy tak z fusów to
    > robisz? A może z głowy? :> Może jej przegląd byś zrobił jeśli sądzisz,
    > że posiadłeś wiedzę i umiejętności, które psychiatrzy i psychologowie
    > zdobywają przez całe życie.

    Widać, że niewiele wiesz o zyciu...

    > A ja mam podobne zdanie o Tobie.

    Jakoś mało mnie to obchodzi. Nie wzruszyłeś mnie tym.