eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuro RTV AGD i wadliwy sprzęt › Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
  • Data: 2010-02-17 11:32:07
    Temat: Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mz <l...@w...pl> napisał(a):

    > Masz udowodnić ze kupiłeś u nich. Jak to zrobisz twoja sprawa

    Tyle to ja wiem :) Pytam o stronę praktyczną jak załatwić sprawę - przychodzę
    do sklepu z towarem i dokumentem potwierdzającym płatność kartą, reklamuję z
    tytułu niezgodności towaru z umową (czy może lepiej z tytułu gwarancji
    producenta która wiem, że jest na 2 lata?), oni nie przyjmują "bo nie mam
    paragonu". I co dalej? Mam spisać imię i nazwisko tego, który nie przyjął? Czy
    może mam przygotować sobie tę reklamację na piśmie i u nich złożyć (rozumiem,
    że robię kopię na które podpisują się, że przyjęli?). Ekspres zostawiam razem
    z tą pisemną reklamacją czy biorę do domu?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1