  • Data: 2003-12-17 14:39:48
    Temat: Re: Elektroniczne nośniki informacji
    Od: Cichy <c...@s...arrakis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <brpose$dt0$1@bandai.magma-net.pl>, Iva wrote:
    > witam cie cichy
    > masz fajnaksywke jak moj instruktor od samoobrony..... wejdz na te strone
    > www.student.lex.pl na dole pokaze ci glowna strone....wejdziesz na strone
    > kodeksy i konstytucja....tam poszukaj na temat komputerowe i internetowe
    > prawo.....pokaze ci kilka ustwa.....dalej juz chyba wiesz

    Thx
    Juz szukalem ale nie za bardzo
    Jedyne co znalazlem (ale nie na lex'ie) to projekt ustawy..
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/projekty/1934_p.htm
    ale to porojekt a ja potrzebuje sie oprzec na ustawie
    A tak apropo to gdzie mam znalesc te tematy kompterowe?
    Bo jakos tam tego nie widze ... chyba mnie juz wzrok zawodzi
    albo nie umiem szukac .. bo mowie szukalem juz wczesniej i
    wszedzie mowa o elektronicznych nosnikach informacji a nigdzie
    nie ma napisane co to jest elektroniczny nosnik informacji
    Z gory dziekuje
    Pozdr.
    Cichy