eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczne etykietyRe: Elektroniczne etykiety
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagz232.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Elektroniczne etykiety
    Date: Thu, 30 Nov 2023 19:12:05 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1noacn74kqids$.18r2we3h70hdx.dlg@40tude.net>
    References: <UBa8N.726$aqP3.368@fx14.ams1>
    <4...@g...com>
    <rAQ8N.751$aqP3.654@fx14.ams1> <uk1ikr$3mdcq$1@dont-email.me>
    <1...@4...net> <uk23fb$3p143$1@dont-email.me>
    <v...@4...net>
    <uk29om$3q2pq$1@dont-email.me>
    <12kdsw3v9s5ti.wz7irs28giq$.dlg@40tude.net>
    <uk2i3u$3rhbr$1@dont-email.me>
    <89ijy5kv372v$.1ntqzk0ft3uy7$.dlg@40tude.net>
    <uk2j8l$62u$9$Robert_W@news.chmurka.net> <Yva9N.4351$ccK4.621@fx06.ams1>
    <1...@4...net>
    <FXu9N.25196$KTp3.23753@fx10.ams1>
    <1...@4...net>
    <s7F9N.2371$aqP3.83@fx14.ams1>
    <1...@4...net>
    <qmQ9N.11108$Ira6.930@fx07.ams1>
    <aclb2q10438e.jjig63np0eqf$.dlg@40tude.net>
    <uk9hbc$g1i$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: aagz232.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagz232.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.181.232";
    logging-data="12063";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:veiRMxCh1YY8AyYtG2ayL4P53Ac=
    sha256:NyOEhrzh91NacSJSBtOF0Z0bozpOti+MrMSis9ycEEY=
    sha1:8EJBPd1+++741jpdXQI2yEmAmqQ=
    sha256:KLspWSkLRopv4ytJU+D9nJ9OWE/iW/SIoZCDMEVDujU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:844397
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 30 Nov 2023 09:39:23 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > W dniu 30.11.2023 o 08:58, J.F pisze:
    >>>>>> Ekranik w wĂłzku. "Halo szanowny kliencie, ten olej, co go
    >>>>>> wsadziłes nie kosztuje juz 8.49, ale 9.89".
    >>>>> No ale nie odzobaczy już przecież ceny na półce 👂
    >>>> Ale został poinformowany o zmianie ceny przed dosjciem do kasy.
    >>> To nie ma znaczenia. Sprzedawca jest zobowiązany sprzedać towar po
    >>> cenie półkowej.
    >> i chetnie sprzeda. Po nowej, wyzszej 👂 Klientowi sie cos pop* - moze
    >> sobie isc i zobaczyc jaka cena na półce jest 👂
    >
    > Myślę, że właściciele, czy raczej zarządcy takimi sieciami nie wiedzą,
    > ile można zarobić / stracić na zaufaniu klientów. Bo że każda sieć ma
    > swoje sposoby, by podnieść wynik finansowy, to jest fakt z którym nie ma
    > co dyskutować. Jedn są mniej, a drugie bardziej etyczne. Ale działają
    > lepiej, jak klient nie szuka w każdym działaniu sprzedawcy oszustwa i ne
    > analizuje tego w ten sposĂłb.
    >
    > BIEDRONKA jest sklepem, który mam najbliżej, ale rzadko tam jadę i tylko
    > po podstawowe rzeczy. Jedyną jej zaletą jest to, że działa do 23:00, a
    > dla mnie zakupy koło 22:00 są normą.

    Ja mam blisko, więc odwiedzam często, bo nie musze samochodu odpalac.
    No i ceny mają niskie ...

    > Natomiast nie kupuję tam niczego
    > droższego, bo nie chce mi się "węszyć" podstępu i sprawdzać wnikliwie
    > paragonĂłw.

    Akurat przy drozszych rzeczach problemu raczej nie ma - oszukują na
    promocjach, mozna sprawdzic w czytniku, czy tak jak zrobiles -
    zostawic na kasie bez płacenia.

    > Czasem wychodzi na to, że może i nie oszukują, tylko "mnie
    > się zdawało", ale sądzę, że wiele osób ma ten sam problem. Sieć traci
    > mnóstwo na niesprzedanym towarze, bo ludzie nie mają do nich zaufania.

    W tym roku udało im sie mnie ze trzy razy "oszukac".
    Po prostu wyczulony jestem i wiekszość ich numerow juz znam.
    Ale ile wysiłku kosztuje to sprawdzanie ...
    Jakbym mial dwa sklepy do wyboru, to pewnie bym Biedronkę omijał.

    Ale w sumie to mam trzy - Ĺťabka nawet bliĹźej, ale duzo drozsza,
    Kaufland z kolei niewiele dalej, ale sie ostatnio popsuł - i cenowo, i
    promocjami, i asortyment juz nie taki szeroki, i czesto braki na
    półkach.
    Poza tym pewne rzeczy lepsze w Kauflandzie, a pewne w biedronce.
    No i w efekcie odwiedzam oba czesto ...

    J.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1