  • Data: 2023-11-30 19:12:05
    Temat: Re: Elektroniczne etykiety
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Nov 2023 09:39:23 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Myślę, że właściciele, czy raczej zarządcy takimi sieciami nie wiedzą,
    > ile można zarobić / stracić na zaufaniu klientów. Bo że każda sieć ma
    > swoje sposoby, by podnieść wynik finansowy, to jest fakt z którym nie ma
    > co dyskutować. Jedn są mniej, a drugie bardziej etyczne. Ale działają
    > lepiej, jak klient nie szuka w każdym działaniu sprzedawcy oszustwa i ne
    > analizuje tego w ten sposĂłb.
    >
    > BIEDRONKA jest sklepem, który mam najbliżej, ale rzadko tam jadę i tylko
    > po podstawowe rzeczy. Jedyną jej zaletą jest to, że działa do 23:00, a
    > dla mnie zakupy koło 22:00 są normą.

    Ja mam blisko, więc odwiedzam często, bo nie musze samochodu odpalac.
    No i ceny mają niskie ...

    > Natomiast nie kupuję tam niczego
    > droższego, bo nie chce mi się "węszyć" podstępu i sprawdzać wnikliwie
    > paragonĂłw.

    Akurat przy drozszych rzeczach problemu raczej nie ma - oszukują na
    promocjach, mozna sprawdzic w czytniku, czy tak jak zrobiles -
    zostawic na kasie bez płacenia.

    > Czasem wychodzi na to, że może i nie oszukują, tylko "mnie
    > się zdawało", ale sądzę, że wiele osób ma ten sam problem. Sieć traci
    > mnóstwo na niesprzedanym towarze, bo ludzie nie mają do nich zaufania.

    W tym roku udało im sie mnie ze trzy razy "oszukac".
    Po prostu wyczulony jestem i wiekszość ich numerow juz znam.
    Ale ile wysiłku kosztuje to sprawdzanie ...
    Jakbym mial dwa sklepy do wyboru, to pewnie bym Biedronkę omijał.

    Ale w sumie to mam trzy - Ĺťabka nawet bliĹźej, ale duzo drozsza,
    Kaufland z kolei niewiele dalej, ale sie ostatnio popsuł - i cenowo, i
    promocjami, i asortyment juz nie taki szeroki, i czesto braki na
    półkach.
    Poza tym pewne rzeczy lepsze w Kauflandzie, a pewne w biedronce.
    No i w efekcie odwiedzam oba czesto ...

    J.