eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczne etykiety › Re: Elektroniczne etykiety
  • Data: 2023-11-30 09:39:23
    Temat: Re: Elektroniczne etykiety
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 30.11.2023 o 08:58, J.F pisze:
    >>>>> Ekranik w wózku. "Halo szanowny kliencie, ten olej, co go
    >>>>> wsadziłes nie kosztuje juz 8.49, ale 9.89".
    >>>> No ale nie odzobaczy już przecież ceny na półce ?
    >>> Ale został poinformowany o zmianie ceny przed dosjciem do kasy.
    >> To nie ma znaczenia. Sprzedawca jest zobowiązany sprzedać towar po
    >> cenie półkowej.
    > i chetnie sprzeda. Po nowej, wyzszej ? Klientowi sie cos pop* - moze
    > sobie isc i zobaczyc jaka cena na półce jest ?

    Myślę, że właściciele, czy raczej zarządcy takimi sieciami nie wiedzą,
    ile można zarobić / stracić na zaufaniu klientów. Bo że każda sieć ma
    swoje sposoby, by podnieść wynik finansowy, to jest fakt z którym nie ma
    co dyskutować. Jedn są mniej, a drugie bardziej etyczne. Ale działają
    lepiej, jak klient nie szuka w każdym działaniu sprzedawcy oszustwa i ne
    analizuje tego w ten sposób.

    BIEDRONKA jest sklepem, który mam najbliżej, ale rzadko tam jadę i tylko
    po podstawowe rzeczy. Jedyną jej zaletą jest to, że działa do 23:00, a
    dla mnie zakupy koło 22:00 są normą. Natomiast nie kupuję tam niczego
    droższego, bo nie chce mi się "węszyć" podstępu i sprawdzać wnikliwie
    paragonów. Czasem wychodzi na to, że może i nie oszukują, tylko "mnie
    się zdawało", ale sądzę, że wiele osób ma ten sam problem. Sieć traci
    mnóstwo na niesprzedanym towarze, bo ludzie nie mają do nich zaufania.
    --
    (~) Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1