  • Data: 2021-07-02 16:27:19
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2021 o 13:01, _Master_ pisze:

    > Co to kurwa za argumenty.

    Skoro te ci nie pasują, to podaj lepsze.

    > Grypa też jest zaraźliwa i potrafi ZABIĆ.
    > Na przestrzeni lat pewnie więcej niż kowid

    Może dlatego wymyślono szczepionki na grypę?

    > Wiem że to trudne ale spróbuj sobie wyobrazić pandemię bez lokdałnów

    Wiem, że to trudne, ale zawsze można zajrzeć do podręcznika historii.
    Ci bardziej inteligentni proponowali zamykanie bram miasta oraz
    zgłaszanie do władz każdego nowo brzybyłego (i to robili), a ci mniej
    inteligentni zalecali śpiewy, modły i okadzanie mieszkań dymem (i to
    robili).
    Zgadnij co było skuteczniejsze.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr