  • Data: 2021-07-06 12:48:37
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Jul 2021 21:08:05 +0200, Animka wrote:

    > Chyba teraz jest odwrotnie.
    > Kiedyś jedna dziewczyna, która miała 15 czy 16 lat miała dziurę w sercu
    > wielkości jednozłotowki. Opowiedziała przebieg całej operacji (była
    > świadoma podczas).
    > Nie płaciło się za operacje. Lekarzy mieliśmy dobrych. Teraz dopiero
    > zrobiło się hienowo. Jakies zbiórki pieniędzy, wyjazdy za granicę. Po
    > prostu coraz większe dziadostwo, partactwo i złodziejstwo.

    No nie wiem - moze po prostu o takich sie nie pisze, bo sa robione,
    "za darmo" i zadnej sensacji tu nie ma.

    Sporo roznych operacji robimy, ale nie wszystko.
    Zobaczymy w przyszlosci, bo juz cos slysze, ze brakuje chirurgow,
    albo jak sie pandemia objawi w tych dziedzinach.

    I moze jeszcze bardzo wczesnie sa robione, wiec nie ma co mowic o
    dziecku z dziura w sercu.
    A geny sie propaguja ...

    A tu jeszcze takie cos
    https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/dobrze-widzi
    ec--program-profilaktyki-krotkowzrocznosci-u-uczniow
    -z-edukacji-wczesnoszkolnej

    "Krótkowzroczność to istotny problem zdrowotny, który dotyka coraz
    młodszych uczniów i postępuje najbardziej w wieku szkolnym. Jest
    czynnikiem ryzyka rozwoju wielu poważnych chorób okulistycznych. U
    dzieci, które spędzają większość dnia w zamkniętych pomieszczeniach
    przed ekranem komputera lub telewizora, krótkowzroczność występuje
    zdecydowanie częściej. "

    > Kolega mieszka w USA i mówi, że tam operacje są bardzo drogie. On
    > ostatnio bardzo choruje, na dodatek miał operację biodra. Ratuje go
    > ubezpieczenie, takie jak np. u nas-kontynuacja ubezpieczenia pracowniczego.

    Tak - uslugi medyczne w USA sa bardzo drogie.
    Ale spytaj go, ile placi tego ubezpieczenia, i jaki zakres.

    > Przykro, że ludzie w Polsce muszą dziadować o jakieś zbiórki, żeby
    > wyjechać za granicę na operację. Jakim Państwem jest ta Polska :-(

    W USA nie dziaduja. Jak ich nie stac, to malo kto im da :-)

    J.