  • Data: 2021-08-02 12:41:11
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Animko, chodzisz do krawca po buty? A do chirurga leczyć grypę? Niech
    > psychiatra się nie wypowiada o szczepieniach.

    Cóż, najwięksi covidowi lekarze celebryci to też nie wirusolodzy, tylko
    na przykład jakiś reumatolog.

    >Prawda zaś jest taka że
    > "tradycyjne" szczepionki dają więcej różnorakich powikłań niż
    > szczepionki mRNA

    Jakieś źródło? Bo czytałem coś wręcz przeciwnego - covidowe szczepionki
    mają o wiele więcej NOPów niż zwykłe szczepionki na grypę.

    > a oba typy wyrządzają szkody o całe rzędy mniejsze niż
    > choroba którą mają zwalczać. I jeśli nie mielibyśmy przeprowadzać

    Może u osób starszych tak, ale u młodych to już nieprawda.

    --
    Liwiusz