    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Date: Wed, 30 Jun 2021 03:34:21 GMT

    On 2021-06-29, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > (...)
    > Ja się zgadzam z tym co piszesz. Nawet bardzo.
    > Zwracam tylko uwagę, że nie ma prostych odpowiedzi na trudne pytania.
    >
    > Przecież ta medycyna nie magazynuje tych wad genetycznych celowo, z
    > wyrachowania - w sensie, że z takim zamiarem. Że to jakiś spisek, czy coś.

    Dodatkowo wcale nie musi być proste ogarnięcie tego jak działa dobór
    naturalny. Jak np. będzie sobie naziemna małpa a środowisko zacznie robić się
    lesiste, wysokie drzewa i takie tam, to czy dobór naturalny będzie wyłącznie
    dotyczył (np.), że nowe generacje będą miały silniejsze ramiona aby się
    łatwiej wspinać, a te ze słąbszymi nie zdąrzą i zje je wilk? A dlaczego nie
    rozwój intelektualny i użycie drabiny? :)

    To co się dzieje, jest MZ jak najbardziej jakimś elementem tego doboru, tylko
    wszystko przestało być proste i oczywiste.

    --
    Marcin