  • Data: 2021-06-30 10:14:07
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jun 2021 09:59:44 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > W zasadzie to powinienem zażądać pisania bez spacji w wszystkich twoich
    > następnym postach bo co mi z tego że raz instrumentalnie się nagiąłeś.
    > Ponadto google są ogólnodostępne i za darmo więc domaganie się przez
    > ciebie abym ja znaalazł stosowne źródło graniczy z impertynencją. Ale
    > niech ci będzie, poszukam jeszcze raz:
    >
    > Tu masz wzmiankę po polsku gdzie opublikował:
    > https://www.pfizer.com.pl/o-firmie/press-room/pfizer
    -i-biontech-oglaszaja-publikacje-wynikow-przelomoweg
    o-badania-fazy-III

    Czyli teraz by trzeba szukac czasopisma.

    > A tu masz wzmiankowany artykuł:
    > https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejmoa2034577

    Nie trzeba :-)
    W jakim kraju testowali ... nie napisali.

    A o dzieciach
    https://www.pfizer.com/science/coronavirus/vaccine/a
    dditional-population-studies

    badania zaczete w marcu 2021 ... chyba troche za wczesnie na pelna
    ocene? Ba - nawet niepelnej nie ma.

    A co z dziecmi 12-15 lat? Zakladam, ze tez juz przetestowali.

    J.