  • Data: 2006-12-10 17:47:56
    Temat: Re: Eksmisja osoby bez pracy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież to ja pierwszy powiedziałem :)

    A mogę zapytać, gdzie napisałeś, że lokal socjalny, lokal zamienny
    i lokal tymczasowy to trzy różne pojęcia?
    Bo jak na razie znalazłem tylko Twoją wypowiedź takiej treści:

    "Lokal socjalny nie równa sie lokal zastępczy.
    Polecam definicje z art. 2 ust. 1 pkt 5 i 6.
    No ale może mam starą ustawę. Nie będę się spierał."

    w której posłużyłeś się pojęciem "lokal zastępczy", a takie na
    tle postępowania o opróżnienie lokalu nie występuje, a Twoje
    sugestie, że definicja "lokal zastępczy" znajduje się w art. 2
    u.o.l. wskazuje, że posiadasz tekst ustawy zawierający błędy.
    Prześledziłem tekst ustawy w Lex i od czasu jej ogłoszenia nigdy nie
    występowało w niej określenie "lokal zastępczy".

    Odnośnie mojej wypowiedzi, że lokal socjalny, lokal zamienny i lokal
    tymczasowy, to trzy różne pojęcia, chodziło mi o zaznaczenie
    zdecydowanych różnic pomiędzy tymi określeniami, a także
    wskazanie, że nie można ich ze sobą mylić.

    W kwestii Twojej wypowiedzi, że:

    "Lokal zamienny nie przysługuje"

    trzeba zaznaczyć, że na podstawie opisanego lakonicznie stanu
    faktycznego nie można jednoznacznie określić, że takowy lokal nie
    przysługuje. Przesłanki jego przyznania opisałem powyżej.

    Tak jak wcześniej powiedziałem, wg mnie pytanie:

    "I czy ten ktos musi dostac lokal zastepczny ?"

    należy odbierać jako zapytanie o lokal socjalny. Sądzę tak,
    ponieważ w praktyce osoby nie znające nomenklatury występującej na
    tle postępowania o opróżnienie lokalu, zazwyczaj (w 99%) pytając o
    "lokal zastępczy" mają na myśli "lokal socjalny".

    Pzdr.