  • Data: 2006-12-09 14:54:57
    Temat: Re: Eksmisja osoby bez pracy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Lokal socjalny nie równa sie lokal zastępczy.
    > Polecam definicje z art. 2 ust. 1 pkt 5 i 6.
    > No ale może mam starą ustawę. Nie będę się spierał.

    Zgadzam się, że lokal socjalny, to nie lokal zastępczy ponieważ
    aktualnie w trakcie postępowania o opróżnienie lokalu definicja
    "lokal zastępczy" nie występuje.
    Jedyne lokale jakie występuję, to:
    - lokal socjalny (art. 2 ust. 1 pkt 5 uol)
    - lokal zamienny (art. 2 ust. 2 pkt 6 uol)
    - lokal tymczasowy ( art. 1046 k.p.c.)

    A co do pytania powyżej przedstawionego pytania "I czy ten ktos musi
    dostac lokal zastepczny", to uważam, że autor miał na myśli lokal
    socjalny.

    Pzdr.