    From: "Marek Zawadzki" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: E-sąd czy zwykły pozew?
    Date: Fri, 31 Aug 2012 11:24:16 +0200

    news:504070d5$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Marek Zawadzki" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem sąd tego nie zasądzi. Klient zawarł z Tobą w chwili oddawania
    > sprzętu umowę o naprawę za jakąś tam cenę pomniejszoną o 30 zł. Musiałbyś
    > dowieść, ze wiedział, ze rabat mu się nie należy, a to skrajnie
    > nieprawdopodobne w praktyce.

    Normalna stawka (uzgodniona z gruponem) to było 199 zł, kupon kosztował 49
    zł. Na kuponie jak byk "stoi" data ważności. Fakt, wina pracownika że nie
    sprawdził, ale na jakieś 90 sprzedanych gruponów to pierwszy taki wypadek.
    Chciałem ugodowo podejść do tematu, tym bardziej, że wiem, że częściowo to
    ja zawaliłem (pracownik = przedstawiciel firmy) sprawę i zaproponowałem w
    związku z przeterminowanym kuponem niewielką dopłatę. Wtedy to klient zaczął
    się wydzierać że jesteśmy bandą złodziei, że chcemy go naciągnąć. Odpuściłem
    ze względu na innych którzy tego słuchali. Aha, dzwoniłem do gruponu, dane
    osobowe będę mieć.