  • Data: 2012-08-31 11:26:33
    Temat: Re: E-sąd czy zwykły pozew?
    Od: "Marek Zawadzki" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:5040747a$1@news.home.net.pl...

    > Chyba sobie kpisz... Sprawę zawalił twój pracownik, a ty chcesz pozywać
    > klienta??
    >
    > Strasznie parszywa ta twoja "firma".

    Fakt, zawalił, ale klient też leciał w kulki bo wykorzystał rabat, który mu
    nie przysługiwał. Co do parszywości mojej firmy - działa 20 lat i jakoś
    nigdy sprawy w sądzie ani tym podobnych historii nie miałem. A grupon to
    forma promocji nowych usług, bo grono stałych klientów jakoś się nie
    pomniejsza - jak to w parszywych firmach jest normą.