    Date: Thu, 05 Apr 2012 10:18:51 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dźwięki z Visty beta
    <o...@s...asus> <jl7832$us1$1@mx1.internetia.pl>
    <o...@s...asus> <jl8u7i$b1v$1@news.task.gda.pl>
    <19655793.553.1333265631915.JavaMail.geo-discussion-forums@vbvd13>
    <Pine.WNT.4.64.1204022345510.2036@quad> <jlepoa$5m2$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1204031520540.3852@quad>
    <4f7b6edb$0$55811$c3e8da3$efbdef2c@news.astraweb.com>
    <Pine.WNT.4.64.1204041200520.1688@quad>
    <4f7c2816$0$2613$c3e8da3$f07d775b@news.astraweb.com>
    <Pine.WNT.4.64.1204042332360.3164@quad>
    <4f7ce98c$0$9276$c3e8da3$f07d775b@news.astraweb.com>

    W dniu 05.04.2012 02:37, Skrypëk pisze:

    > Nikt nie twierdzil, że jest. Pokrowiec został przytoczony nie w aspekcie
    > legalności korzystania tylko darmowości.

    Nie wiem czemu Gotfryd się czepił tych PA, ale rozważmy 2 sytuacje:

    1. BMW kosztuje 100 tys zł, pokrowiec jest za darmo, dla posiadaczy BMW.

    2. Pokrowiec kosztuje 100tys, BMW (samochód) jest za darmo dla
    posiadaczy pokrowca.

    Czyli sytuacja jest identyczna, różni się tylko tym jak marketingowcy to
    ujęli. Czy nadal twierdzisz że w (1) pokrowiec jest za darmo? Bo jeżeli
    tak - to w (2) samochód jest darmowy.

    Żeby nie było że wydumany przykład - to weź bardziej z życia przykład
    gazety i dodatku do niej (np. sianko, program do PITów....). Przy czym -
    mówię o przypadku kiedy gazeta z dodatkiem kosztuje tyle samo co w inny
    dzień - bez dodatku.

    Ciężko powiedzieć czy ludzie kupują gazetę dla gazety samej w sobie i
    mają darmowy dodatek , czy też dla dodatku, zaś gazeta jest tylko dla
    dodatku dodatkiem :).

    p. m.