  • Data: 2012-04-05 11:20:42
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Apr 2012, m wrote:

    > Nie wiem czemu Gotfryd się czepił tych PA,

    Bo chodziło o to, że przypadku programu (w tym takiego jak
    internet eksplorer) darmowosc uzyskania egzemplarza nie jest
    tożsama z darmowoscia korzystania, w odróżnieniu od pozyskania
    (darmowego) egzemplarza ruchomej rzeczy materialnej.

    > ale rozważmy 2 sytuacje:
    >
    > 1. BMW kosztuje 100 tys zł, pokrowiec jest za darmo, dla posiadaczy BMW.

    Znaczy podjeżdża ktos BMW i dostaje do garsci pokrowiec, tak
    po prostu?
    No to sytuacja nie jest tożsama z tym do czego usiłował sytuację
    porównać Tristan.
    Po eksplodera można przyjechać czy to Mercedesem, czy to Syrenka
    czy to modnym ostatnio Maserati ;), albo jak kto woli - linuksem
    lub Solarisem, zostanie posiadaczowi wydany tak samo.
    Tak samo, bez zbędnych pytań "dlaczego nie przyjechał pan BMW"!
    Ale bez prawa używania w czym innym niż BMW.
    Posiadacz praw twierdzi, że wykorzystywać wolno tylko do BMW :>
    (mimo, że do niektórych modeli Fiatów też pasuje).
    W tym problem.

    > 2. Pokrowiec kosztuje 100tys, BMW (samochód) jest za darmo dla posiadaczy
    > pokrowca.

    Wersji że posiadacz egzemplarza IE może do kompletu wziać sobie
    za darmo egzemplarz WinXP jak dotad nie przyuważyłem :)
    (argumentację oczywiscie rozumiem, ale dotyczy ona innego aspektu
    niż tego w którym Tristan usiłował porównywać IE do darmowych
    pokrowców).

    pzdr, Gotfryd