  • Data: 2012-04-05 11:51:43
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Apr 2012, Skrypëk wrote:

    > Nikt nie twierdzil, że jest. Pokrowiec został przytoczony nie w aspekcie
    > legalności korzystania

    Własnie w tej.

    > tylko darmowości.

    Ale nie "nabycia".
    Przyjrzyj się cytatowi z mojej wypowiedzi, która skomentował Tristan.

    +++ Cytat który wyszedł spod palców Tristana +++
    > Osobne pytanie, czy na każdym systemie.

    Bez związku. Jak wyprodukuję darmowe pokrowce na fotele pasujące
    tylko do BMW, to przestaną być darmowe?
    ---

    +++ Oryginalny mój post, na który odpowiadał Tristan,
    z podkreslona trescia Krisa której wyciecie stanowi manipulację: +++
    On Sun, 1 Apr 2012, Kris wrote:

    > Explorer teoretycznie bzplatny.
    > Nie kupujesz go z "systemem" a w kazdej chwili możesz
    > za darmo zainstalować;)

    Osobne pytanie, czy na każdym systemie.
    Załóżmy, że da się zainstalować na linuksach... (nie chce mi się czytać
    licencji!)
    ---

    Nie było mowy o darmowym *nabyciu* lecz darmowej *instalacji*,
    a to już jest użytkowanie.

    pzdr, Gotfryd