  • Data: 2012-04-04 12:03:43
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Apr 2012, Skrypëk wrote:

    > Tamte posty były o oprogramowaniu. Nie o pokrowcach. UoPAiPP nie reguluje
    > chyba korzystania z pokrowców.

    A to Tristana pytaj po co mu pokrowiec był do przykładu, mój
    post był własnie krytyka tego pomysłu *mimo* różnic.
    Żeby nie było - konkretne implementacje owych WNiP do "materii"
    jak najbardziej istnieja, chocby w postaci samochodów w których
    można (odpłatnie) "podniesc osiagi" poprzez poprawki w firmware,
    celowo przyblokowane dla tańszego modelu (i mam na mysli legalizowana
    przez producenta operację, nie techniczna mozliwosc przekraczania
    planowanych paramatrów).

    pzdr, Gotfryd