  • Data: 2012-04-04 23:37:50
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Apr 2012, Skrypëk wrote:

    > A rozchodziło się mu
    > tylko o to, że darmowy dodatek do płatnego produktu jest darmowy niezależnie
    > od tego, czy pasuje do innych produktów czy nie.

    Wiem.
    Ale w swietle PA i usiłujacych isc dalej regulacji pytanie czy
    wolno go w ten sposób używać jest jak najbardziej na miejscu.
    Posiadacz praw majatkowych twierdzi że nie.
    Pytaniem pozostaje, jakie skutki może powodować zignorowanie
    tego zastrzeżenia.
    W przypadku pokrowca takiego problemu zwyczajnie nie ma:
    dopóki ten pokrowiec jest oryginalny i nikt nie może czepiać
    się "podrobienia", czy to z okazji PWP (marka, oznaczenia)
    czy ewentualnych patentów (pomińmy sprawę, że przy pokrowcu
    dosć watpliwe), mogę go sobie użyć do czego chcę.
    Przykład z pokrowcem nijak więc nie przystaje do poruszonego
    problemu.

    pzdr, Gotfryd