  • Data: 2015-01-14 20:28:49
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > Nie bardzo. Tam można sprzedawać tylko to, co się już ma. Usługa
    > drukowania byłaby zupełnie innym przedmiotem oferty.

    Ale dlaczego od razu usługa? Sprzedaję towar, ale wyprodukuję go w
    takiej liczbie, jaka będzie zamówiona. Np. sprzedaję komputer i mam 20
    zamówień, to kolega składa 20 komputerów z podzespołów.
    ---
    No i jak je złoży to dopiero może wystawić

    Idąc tym tropem, jak wystawię 100 komputerów np. i3, 1TiB HDD, 8GiB RAM,
    to Allegro mi każe przysłać zdjęcie 100 komputerów? A ja może jeszcze
    właśnie ich nie mam, bo nie wiem czy sprzedam 100 czy 10 czy 1. Ile
    sprzedam, tyle skręcam i wysyłam.

    Po co drukować 20 egzemplarzy ksiażki, jak może sprzeda się 1?
    ---
    Żeby wystawić

    (możesz normalnie oznaczać cytaty, bo strasznie ciężko się czyta to, co
    piszesz?)
    ---
    Nie mogę, religia mi nie pozwala.

    (A ja bym chciał twoje artykuły w HTML)