  • Data: 2015-01-17 01:41:29
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Xen" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:54b3dc15$0$21553$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wystawiłem na sprzedaż książke, usuneli mi aukcje bo napisali ze jest to
    > e-book. Podalem im nr ISBN i w bibliotece pisze ze jest to książka, a nie
    > e-book.
    > To mi odpisali żebym wysłał zdjęcie 10 sztuk książek :)) Czy mają prawo
    > rządać ?? akurat książki mam w firmie

    Widzę że dyskusja się toczy i problem nadal istnieje.
    Czy aukcja miała zdjęcie książki?
    By nie było podejrzeń że coś nie gra zalecane jest zdjęcie.

    Częstym błędem i bardzo podejrzane jest pisanie Lokalizacja: Internet
    Mam nadzieję że tak nie było w tym przypadku

    Czy z opisu wynika że to fizyczna książka lub opis zawiera coś co by
    wskazywało że to jest E-Book?

    Jeśli nie ma żadnych podejrzeń to ja się właściwie dziwię czego się czepia
    Allegro.

    Czy próbowałeś wystawić tę książkę na innym portalu aukcyjnym np. Ebay?
    Może tam by nie było problemów.