  • Data: 2015-01-16 07:09:14
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2015 o 23:32, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Z definicji.

    Ale z jakiej definicji? Przecież gość sprzedaje towar, książkę.
    Sprzedaje i produkuje, sprzedaje i produkuje. Jak piekarz sprzedaje
    bułki do sklepu, to to też usługa? Sklep zamawia np. 1 stycznia 100
    bułek dziennie do końca stycznia. I co, piekarz ma 100*31 bułek mieć
    upieczonych 1 stycznia? Nie. Sprzedaje 100 bułek codziennie i produkuje
    je na bieżąco.

    Przecież cały biznes tak działa, że się produkuje etapami, a nie
    naprodukowałem towaru na 20 lat w przód, zamykam fabrykę i sprzedaję.