eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziura w drodze - uszkodzony amort. - jak odzyskac pieniadze? › Re: Dziura w drodze - uszkodzony amort. - jak odzyskac pieniadze?
  • Data: 2002-08-26 22:39:17
    Temat: Re: Dziura w drodze - uszkodzony amort. - jak odzyskac pieniadze?
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Mogę powiedzieć jak wyglądało to w mojej sytuacji....

    Przysłowiowa dziura w drodze - na łuku drogi - wpadlem na pierwszy rzut oka
    skrzywiona felga stalowa, ale mysle sobie zadzwonie na 112 na policje
    zobaczymy, jesli nie bede musial na nich czekac dzialam dalej jesli tak
    rezygnuje - okazalo sie ze Policjantowi nie chcialo sie uruchamiac patrolu wiec
    zaproponowalem ze sam moge stawic sie na komende celem zgloszenia zdazenia -
    nawet nie ogladali auta. Następnego dnia napisalem pisemko i w dym do zarzadu
    drog i mostow - tam chciano mnie zbyc bardzo szybko nie dalem sie - zlozylem
    pismo za potwierdzeniem - nastepnie wydebilem dokumentacje z ktora zglosilem
    sie do ubezpieczyciela tej drogi tam rzeczoznawca dokonal ogledzin (okazalo sie
    opona do wymiany, felga do wymiany, zbieznosc do ustawiania, kolpak do wymiany)
    na wszystko mialem rachunki za wyj. kolpaka bo nie dalo sie kupic 1 szt.
    dostarczylem rachunki i czekalem czekalem czekalem ... czekalem i dostalem
    zwrot calej kasy.

    Nie martw sie najwazniejsze aby droga byla ubezpieczona. Znajomy rozwalil takze
    opone identyczny tryb postepowania - z tym wyjatkiem ze wystaral sie o komplet
    opon na przednia oś - bo nie moga byc dwie firmowe rozne - wiec napisal ze te
    na torych jezdzil nie ma juz w sprzedazy no i mu sie udalo.

    Sorki za potocznosc wypowiedzi.
    Jesli chcesz wiecej info 0-505 863 673 albo umiesc zapytanie na
    www.forum.wirma.pl KRUGER Dominik Spalek