    From: "x" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziennik budowy
    Date: Thu, 8 Mar 2007 08:17:15 +0100

    > Chcę sprzedać dom, którego budowa była rozpoczęta w 1992 rok. Kiedyś nie
    > było wymogu, żeby prowadzić dziennik budowy, więc go nie prowadziłam.
    > Jednak
    > czas się zmieniły i aby oddać domu do użytkowania trzeba mieć uzupełniony
    > Dziennik Budowy. Czy ktoś może wie, jak wybrnąć z tej sytuacji??

    masz tu dwie sprawy
    1. sprzedaż domu
    2. oddanie do użytkowania

    1. specem od budowy nie jestem, ale pamiętam, że sąsiedzi (do dziś nie mają
    dz.b.) sprzedali dom 3x, oddany do użytku na pewno nie jest (brak formalnego
    papierka, bo brak też dziennika pomijam sprawę podłączeń gazowych), ale
    mieszkaja w nim i praktycznie jest użytkowany. Skończony, piękny dom.
    2. I tu nie orientuję się w dzisiejszych przepisach... trzeba oddać dom do
    użytkowania żeby móc go sprzedać? Wg mnie nie... chyba niepotrzebnie
    zawaracasz sobie tym głowę...?

    pozdrawiam,