    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Date: Thu, 14 Oct 2010 06:47:53 -0500

    On 10/14/2010 5:43 AM, Jotte wrote:
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > W coraz większej ilości szkół prowadzi się elektroniczą dokumentację
    > nauczania. Pozwala to na stosowanie oprogramowania do druku świadectw,
    > co sprowadza się do włożenia formularzy bądź giloszy do drukarki i
    > klepnięcia kilku opcji.
    > Natomiast prymitywnym i wręcz świadczącym o wyjątkowej tępocie sposobem
    > pseudomyślenia jest odwoływanie się głównie do porównania czasu pracy
    > nauczycieli z zawodami, w których obowiązuje 40-godzinny tydzień pracy.
> [...]

    fakt, swiadectwa da się drukować, co nie zmniejsza ilości czasu
    potrzebnego do przygotowania danych, zeby można to było wydrukować.
    Po za tym to trzeba potem jeszcze sprawdzić.
    Wypisując świadctwo ręcznie wiesz co piszesz. Dostając wydrukowany
    pliczek i tak musisz je wszystkie jeszcze raz przejrzeć i to dokładnie.
    Ilośc błędów w drukowanych świadectwach jest 2- 3 krotnie większa niż te
    popełnione przy ich ręcznym wypisywaniu.
    Dodatkowo istnieją arkusze ucznia i o ile wiem ciągle są tylko w wersji
    papierowej, a tam jest jescze więcej pisania niż na samym świadectwie.
    Sama oszczedność czasu niewielka, ale zmienia się komfort pracy. Łatwiej
    się czyta i sprawdza niż pisze, bo to wymaga i wygodnego miejsca i reka
    boli a i cisza i spokój jest potrzebny.