    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Date: Tue, 12 Oct 2010 11:28:09 +0200

    W dniu 2010-10-12 10:34, witek pisze:

    > A kto niby miałby dać szkole wolne?
    > Dni pracy są ściśle ustalone i szkoła sama tego zmienić nie może.
    > Zapytaj w kuratorium, kto to wymyślił, czy może szkola sama sobie.

    Dzwoniłem do kuratorium od jednej ooby usłyszałem, że Dyrektor Szkoły
    decyduje ale udało mi się porozmawiać z kimś "wyżej" i zajęć
    dydaktycznych nie ma ale opieka dzieciom powinna być zapewniona.

    Problem w tym, że nauczyciele przekazują dzieciom złe informacje -
    przypuszczam - celowo by jak najmniej dzieci przyszło.

    Zresztą w sekretariacie szkoły nie byli mi w stanie powiedzieć czy mogę
    przyprowadzić dzieci, czy nie dopiero pani wicedyrektor twierdząc, no
    przecież jak co roku, jak się wcześniej zgłosi to dzieci można
    przyprowadzić.

    Ariusz