  • Data: 2010-10-13 19:24:43
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/13/2010 1:42 PM, prg wrote:

    > Zgadza sie, czasami mysle, ze nauczyciele to nadludzie. Pracuja czesto
    > 1.5 etatu, bo tyle maks moga w jednej szkole i jeszcze biora pol,
    > czasami caly etat w innej szkole. 2, 2.5 etatu, u mnie byloby to 16-20
    > godzin dziennie, nie dalbym rady, a oni daja :).

    Ale co chcesz wykazać? Że prędkość pocisku równa się długości lufy?
    Po co porównujesz dwie wielkości, które nie znaczą tego samego.
    I jeśli ktoś pracuje w dwóch szkołach, to weź pod uwagę, że roboty po za
    lekcyjnej też dwa razy więcej i często robi to po nocach.

    > Pisze tutaj o
    > nauczycielach szkoly specjalnej, gdzie nie ma sprawdzania sprawdzianow
    > po lekcjach. Chociaz i dobrze pamietam, jak w liceum nauczyciele
    > sprawdzali sprawdziany w czasie lekcji ("bo nie zdazy wystawic wam ocen
    > na czas").

    a górnicy też idą na emeryturę wcześniej.
    popracuj sobie z dziećmi specjalnymi to przestaniesz się mądrzyć.
    zrezygnowałbyś po pierwszym dniu.