  • Data: 2010-10-12 09:48:28
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: "prg" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak chcesz być wredny i iść na wojnę z Dyrekcją, to zapytać ją, czy jest
    > świadoma, że Dzień Edukacji Narodowej jest dniem wolnym od pracy
    > DYDAKTYCZNEJ, jednak nie od pracy w ogóle i czy na pewno Organ
    > Prowadzący akceptuje jej zamknięcie szkoły.

    Nie jest to dokladnie okreslone, z tego co wiem nauczyciele walcza o
    interpretacje z ministrem edukacji, czy to jest dzien wolny od pracy czy tylko
    od zajec dydaktycznych.

    Dodatkowo jako ciekawostka - dyrektor ma prawo zrobic takich dni chyba 5 w roku
    i u nas np. piatek tez jest dniem wolnym od zajec dydaktycznych - nauczyciele
    twierdza, ze nie musza przychodzic w ogole.