  • Data: 2014-04-06 21:38:13
    Temat: Re: Dziedziczenie.
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 20:54:48 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie tak.

    > Z automatu się to staje tylko teoretycznie. W praktyce jeśli spadkobiercy
    >
    > są zgodni, to można teraz iść do notariusza i to załatwić.

    > To pytanie, na które ciężko jednoznaczne odpowiedzieć. Skoro nie wiedzą
    >
    > faktycznie kim są i ile ich jest, to na pytanie, czy znają innych
    >
    > spadkobierców mogą spokojnie powiedzieć zgodnie z prawdą, że nie. Bo jeśli
    >
    > powiedzą, ze tak, to procedura sie strasznie skomplikuje, ale z drugiej
    >
    > strony, jeśli faktycznie istnieją inni spadkobiercy, to jeśli świadomie

> [...]

    Zakladasz, ze sedzia zada pytanie: czy Pan/Pani zna innych mozliwych spadkobiercow ?
    - Nie, nie znam.
    Sytuacja sie zmienia, jesli pytanie bedzie brzmialo: Czy Pan/Pani posiada wiedze o
    istnieniu innych spadkobierców?
    Wtedy , potencjalny klamca bedzie musial zadac sobie pytanie, czy bedzie mogl
    spokojnie spac po tym, jak wyroluje ze spadku swojego pół-brata ( -siostre).