  • Data: 2014-04-07 13:24:43
    Temat: Re: Dziedziczenie.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wisniewski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:790496a0-1559-4956-bca3-8c89fe87c2d3@googlegrou
    ps.com...

    > Wzialbym jeszcze pod uwage ten aspekt, ze predzej, czy pozniej, kazdy
    > dowie sie o smierci swojego rodzica i zacznie zadawac pytania o spadek.
    > Taka osoba moze starac sie za wszelka cene udowodnic, ze reszta rodziny
    > musiala o niej wiedziec. Sprawa sadowa bedzie nieunikniona.

    To też jak napisałem trzeba ocenić, co wiemy na pewno, a czego się
    domyślamy. Jesli gdzieś tam ktoś w kłótni krzykną, że ojciec ma bachora,
    ale nikt nigdy go nie widział, nie wie nic bliższego o nim i nie ma
    pomysłu, jak go namierzyć, to nie ma co zawracać sobie taką informacją
    głowy, bo to strasznie skomplikuje proces, a szanse na ustalenie
    spadkobiercy są znikome w praktyce. Pytanie, czy w ogóle nieślubne dziecko
    zostało formalnie uznane, bo wiedza, że ktoś jest czyimś dzieckiem to
    jedno, a fakt prawny, to drugie.

    Reasumując może sam autor wątku napsize ogólnie z czego wynika wiedza na
    temat istnienia tego dodatkowego spadkobiercy, to ocenimy sparwę i
    ewentualnie podpowiemy jakgo znaleźć.