  • Data: 2011-03-31 13:59:27
    Temat: Re: Dziecko w foteliku na przednim siedzeniu auta
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/31/2011 3:01 AM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    >
    > To jakiś bubel prawny. Przecież mogę mieć poduszkę powietrzną dla
    > pasażera i przewozić w foteliku. Muszę tylko poduszkę wyłączyć.

    tak powinno być, ale nie jest.
    masz poduszkę powietrzną, przewozić nie możesz.
    Dotyczy to oczywiscie fotelika ustawionego tyłem.
    Starsze dziecko w foteliku do przodu przewozić możesz. Ale musi to być
    fotelik. Jeśli dziecko ci na tyle uroslo, że w foteliku sie już nie
    miesci, ale 12 lat czy ile tam trzeba nie ma, to na poddupniku, albo bez
    niczego już nie możesz.