    From: "::: Solana :::" <s...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziecko, alimenty, dom, rozwiedzeni rodzice
    Date: Mon, 30 Aug 2004 19:06:51 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@h25n2c1o885.bredband.skanova.com

    "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> skrev i meddelandet
    news:cgud48$2ec$1@news.dialog.net.pl...

    > Jak nie wnikasz, to nie zarzucaj mi kombinowania.

    Niestety, przez Twoj post przebija nienawisc do "bylej", a nie chec
    zabezpieczenia jak najlepszej przyszlosci dla dziecka. Nie potrafisz
    oddzielic tych twoch spraw.

    > Wobec matki, nie mam _żadnych_ zobowiązań.

    Rozwod byl bez orzekania o winie?

    > Taaa, moja "była" też była tego świadoma i cały czas zagrywała córką.

    Widzisz, ale to jest JEJ problem. Niech sobie zagrywa, skoro to taki typ
    czlowieka, musisz sie uodpornic. "Byla" i Twoja corka to zupelnie inne
    osoby. Dziecka nie da sie oszukac, nawet jak czasami mowi to co mamusia mu
    kaze, w rzeczywistosci moze myslec zupelnie cos innego. To nic milego, zyc
    pomiedzy mlotem a kowadlem.

    Nie wiem ile lat ma Twoja corka, ale na pewno dowie sie kiedys jakim byles
    ojcem, nawet jesli teraz ma znieksztalcony obraz. Nie pozwol sobie na to,
    bys ja znienawidzil tak jak jej matke. A o to nie trudno.

    magda