  • Data: 2004-09-01 16:00:39
    Temat: Re: Dziecko, alimenty, dom, rozwiedzeni rodzice
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Big Jack wrote:

    > Tak, to jest jakieś rozwiązanie, ale nie jestem pewien, czy to uchroni
    > dom przed samodzielną sprzedażą go przez byłą. W końcu sprawuje opiekę
    > nad córką i nie wiem, czy w związku z tym nie może roporządzać jej
    > majątkiem?

    Ja to bym na Twoim miejscu poczytała jakiś Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy,
    albo co. Wydaje mi się, że jednak nie miałaby łatwo zbyć takiego majątku,
    bo musiałaby chyba zdobyć zgodę sądu na taki manewr. Ale są tu tacy co to
    wiedzą, a nie jak ja - wiem, że dzwoni, tylko nie wiem gdzie.

    --
    pozdrawiam
    krys