  • Data: 2014-11-10 18:25:00
    Temat: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Od: My <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Nov 2014 18:15, Andrzej Lawa wrote:

    > Jedyny? Niby jakim cudem?

    Normalnie. Zaplanowalem sobie tak zycie i nie moge go zmienic bo mi sie
    sypnie i np. nie naprawie samochodu czy cos tam innego co
    zaplanowalem w innych terminach.

    > No OK, teoretycznie mozliwe - odebrales we wtorek wieczorem, a potem
    > nagle straciles przytomnosc i wypuscili cie ze szpitala dopiero w sobote...
    >
    > Bo inaczej to albo mogles sobie zrobic wolne innego dnia, albo dac
    > prawnikowi pelnomocnictwo.

    Nie nie, ja z tego a nie innego prawa chce skorzystac.

    > Tylko prosze bez "nie dostalbym wolnego a na prawnika mnie nie stac" -
    > rozumuja w ten sposób terminy musialby biec w nieskonczonosc, poniewaz
    > sady dzialaja raczej w normalnych godzinach pracy i w ten sposób nigdy
    > nie móglbys zapoznac sie z aktami sprawy.

    Nie zamierzam brac wolnego albo szukac prawnika tylko skorzystac z
    prawa jakie mam.