  • Data: 2014-11-10 13:05:54
    Temat: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Od: My <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zlóz wniosek we srode. A wczesniej zamów akta, bo czesto nie sa dostepne
    > "od reki".

    Ale ja sie tam w srode nie wybieram ani tym bardziej nie zamierzam
    zamawiac akt. Chodzilo mi o to jak sie mam poskarzyc na to, ze nie
    moglem samodzielnie zrobic odpisu. Wydaje mi sie zdroworozsadkowo, ze
    skoro terminy nie biegna tylko w dni ustawowo wolne to i ja poza
    tymi terminami bede mógl uzyskac dostep do akt umozliwiajacy wykonanie
    odpisu. Moze sad organizowac dzien wolny dla swoich pracowników
    kiedy chce o ile nie ogranicza mojego prawa.