  • Data: 2005-04-04 08:24:05
    Temat: Re: Działka - kiedy
    Od: " b" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP <k...@S...op.pl> napisał(a):

    > Nie musisz sie powolywac na paragrafy. Trzeba wziasc z gminy lub
    > starostwa wypis z rejestru gruntow. Ten dokument okresla jasno stan
    > działki, tylko nie bardzo wiem co do tego ma US ...

    Wypis z rejestru gruntów mógłby być jakimś wyznacznikiem wartości gruntu,
    gdyby nie istniał plan zagospodarowania przestrzennego. Jeśli istnieje to
    przeznaczenie nieruchomości jest tam opisane. A w wypisie z rejestru gruntów
    może sobie nieruchomośc figurować nawet jako grunt rolny klasy I - ma to
    niewielkie znaczenie, bo te rejestry są na ogół nieaktualne. Urząd skarbowy
    przyjmie do własnej oceny stan według planu zagospodarowania przestrzennego
    IMHO słusznie, bo inaczej ocenię wartość działki, na której dopuszczone jest
    budowanie (nawet w przyszłości) niż na której tego się nie przewiduje (jakaś
    tam "rolnicza przestrzeń produkcyjna") i aby coś kiedyś tam postawić będę
    musiał strzelić samowolkę albo zmieniać plan zagospodarowania przestrzennego.

    b.