  • Data: 2008-01-21 12:14:35
    Temat: Re: Działalnosc szwagra u mnie w domu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > Np. porannym wejsciem z drzwiami policji skarbowej.
    > Ot, cos takiego w stylu CBA tylko brutalniej.
    > W szczegolnosci np. wejscie pod nieobecnosc kogokolwiek
    > z domownikow. Na twoim miejscu gonilbym szwagra w cholere
    > z takimi pomyslami. Niech wynajmie sobie na miescie dowolna
    > klitke i tam rejestruje dzialalnosc.

    Nie da rady, chyba że w tej klitce zamieszka. Nie ma czegoś takiego
    jak siedziba osoby fizycznej prowadzącej DG. Działalność rejestruje się
    w urzędzie zgodnym z miejscem zamieszkania tej osoby, można co prawda
    wskazać inne miejsca prowadzenia DG, nie zmienia to faktu, że adres
    zamieszkania będzie w danych firmy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz