  • Data: 2010-06-29 10:25:13
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Średnio prywatny, wtedy się zdawało w LOK.

    Rok 1991 - nie zdawałam w LOK. Zdawałam w prywatnej szkole jazdy -
    właściciele byli starymi znajomym rodziców więc dostałam ekstra zniżkę.
    Spółka cywilna.

    > Możliwe, że załapałaś się na okres przejściowy. Już pomału powstawały
    > prywatne szkoły, a jeszcze nie było całej infrastruktury.
    >
    > Matury też kiedyś były wewnętrzne, teraz są prowadzone przez OKE.

    I kiedyś ludzie po maturze potrafili się poprawnie wysławiać po polsku a
    dziś - nędza z bidą jak mawiał mój dziadek.

    > Ówczesna gospodarka to całkiem inna bajka. Długo by o tym mówić.
    > Inne były też realia. Wtedy na samochód się czekało latami, teraz jedna
    > rodzina ma kilka samochodów.

    Ty żyłeś w zupełnie innym roku 1991 niż jak najwidoczniej.
    Moja miała 2 samochody od 1989 roku.
    Nie, nie mieliśmy szklarni.

    > Czyli całkiem spora szkoła jak na obecne realia. Podejrzewam, że jakaś
    > poLOKowa organizacja.

    Tristan, może przestać wieszczyć, fatalnie Ci to wychodzi.
    Żaden LOK. Spółka cywilna z własnymi samochodami. Może to i były
    przechodzone fiaty odkupione od Transbudu ale były PRYWATNE.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813