    From: "Ja" <j...@n...tpi.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.edukacja.szkola
    Subject: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Date: Wed, 6 Apr 2005 15:24:01 +0200
    <KDj3e.20662$zY6.6264@news.chello.at> <d2lu0e$4h8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d2lut4$lvd$1@opal.icpnet.pl> <d2m0be$ia5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1jm4xlr27u406.1r99c5u5utokg$.dlg@40tude.net>
    <d2mtlf$8ob$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <n...@4...net>
    <d2qvnb$d50$1@news2.ipartners.pl>
    <841rvwubeya6$.ts5dq66vhcfs.dlg@40tude.net>
    <d2rkkq$g25$1@nemesis.news.tpi.pl> <d2rqal$gm2$1@opal.icpnet.pl>
    <d2rvkj$sj8$1@news.onet.pl> <d2u2qi$3lo$1@opal.icpnet.pl>
    <d3029g$rel$1@nemesis.news.tpi.pl> <d30ddi$a0m$1@inews.gazeta.pl>
    <d30iq8$skh$1@nemesis.news.tpi.pl> <d30kg1$jb0$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d30kg1$jb0$1@inews.gazeta.pl...

    > jakiego czynu sprzecznego z prawem ?
    > Rozumiem ze jak na ulicy wyjme telefon komorkowe zostany aresztowany gdyz
    > jest to nielegalne tak?

    Rozumiem - ze porozumiewanie sie ze swoim szefem w sprawie sprzedaży
    narkotyków w szkole uważasz za w pełni legalne
    (to przykład - nie wiem, czy w tyym konkretnym przypadku tak było,
    ale i nie wiem, czy NIE było)

    > dokladnie.. a od tworzenia tego prawa nie on jest

    Zależy którego. Ma prawo wydawanie zarządzeń (które są prawem)
    i proponowania statutu szkoły (czyli wspólnie z Radą Szkoy - stanowienia
    prawa)

    > tylko i wylacznie wtedy gdyby slyszal ze zamawia narkotyki

    Albo jeśli miał uzasadnione domniemanie
    (mógł to potwierzć odczytywany sms)

    > przeczytaj pierwszy post , pomysl , to sie dowiesz czemu

    > a przepraszam co niby ten pedagog zrobi?

    A Ty nie wiesz?
    Skoro nie wiesz - to się dowiedz - w jakim celu jest zatrudniany
    i jaki ma zakres obowiązków