  • Data: 2005-04-07 07:02:58
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Ja" <a...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > zainspirowac mogl go nawet i w kosciele na mszy

    Sugerujesz zamknięcie kościołów??
    Nie wiem, gdzie, kiedy i jak odbywała się owa inspiracja

    > a to juz szczyt debizmu byl .. .

    Nie kwestionuję :)
    Widać gość miał kasę na opłacenie kcji

    > ooo blisko.. porownaj to to omawianego przypadku.
    > (zabranie komorki od tak, zabranie podczas gdy dyrektor jest swiadkiem
    > zamawiania narkotykow)

    Ano właśnie.
    Mogło to też być jaieś inne działanie, podobne w stylu
    Oczywiście nie wiem, czy tak było czy nie było.
    Ale nie zostało to jednoznacznie wykluczone

    Poza tym - niekoniecznie musi tu chodzić o konkretny przypadek
    - pytania dotyczyły również możliwości prawnych

    Zakładam, że dyrektor nie ma zakazu kupowania w Media Markt
    a uczeń nie był aniołkiem - więc podejrzenia dyrektora mogły być
    uzasadnione. (sms mógł być dowodem)

    Przy tych założeniach działanie dyrektora mogło być uzasadnione

    Jeśli tak nie było - albo jeśli dyrektor odmawia wydania rodzicom komórki
    pomimo wyrażonego przez nich żądania - sprawę można zgłosić do nadzoru
    pedagogicznego (Kuratorium)