    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwa windowsy na tym samym PC
    Date: Wed, 1 Dec 2004 23:07:27 +0000 (UTC)

    Nikodem Nijaki <n...@g...com> wrote:
    > Oczywiście aktywacji można dokonywać wielokrotnie (po reinstalacji) pod
    > warunkiem, że jest to instalacja na TYM SAMYM sprzęcie (licencja OEM).

    Co to znaczy 'tym samym sprzęcie'? WinXP dopuszcza zmianę niektórych
    komponentów, np. właśnie dysku. W takim razie PC z dyskiem A i ten sam PC z
    dyskiem B może być tym samym sprzętem.

    Dlatego o samą aktywację bym się nie martwił - ale interesuje mnie kwestia
    prawna.

    Czy gdzieś można poczytać umowę licencyjną - poza tym, co się pojawia w
    trakcie instalacji? Nie chcę instalować WinXP tylko po to, żeby poczytać
    licencję :)

    Pamiętam tylko, że był tam używany termin 'sprzęt', ale nigdzie nie było
    wyjaśnione, co ten termin oznacza.

    P.